22 Mayıs 2016 Pazar

O Hayat Benim 96. Bölüm Fragmanı 29 Mayıs Fox Tv

o hayat benim 96.bölüm fragmanı Fox Tv ekranlarında yayınlanan o hayat benim konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle O Hayat Benim 96.Bölüm fragmanı izle Fox Tv 29 mayıs pazar o hayat benim yeni Bölüm Fragmanı o hayat benim yeni bölümde neler yaşanacak? Hülya yüksek dozda tansiyon hapıyla zehirlenince kalbi durma noktasına gelmiştir. Efsun ve Arda bebeklerinin ultrason görüntülerine bakıp kalp atışlarını ilk kez dinlerken, aldıkları trajik haberle sarsılırlar. Gözü dönen Kenan, Hülya’nın intikamını almak için her şeyi yapmaya hazırdır. Ancak Fulya sırra kadem basmıştır... Zeynep’i kaybeden Affan, itibarını iki paralık eden Kısmet Mahallesi kadınlarından hıncını çıkarmaya kararlıdır. Fakat karşısına Efsun çıkar bu kez. Aralarındaki büyük iş ortaklığı gözü kara bir düşmanlığa dönüşür. Efsun bu uğurda neleri kaybedebileceğinin henüz farkında değildir... Ateş cezaevine yerleştirilir. Hayatlarında yeni bir başlangıç yaptıklarını düşünen Bahar bir kez daha yıkıma uğrar. Ateş ise cezaevinde yaşamlarını altüst edecek gerçeklerle yüz yüze gelecektir. Tüm yerli ve yabancı dizi fragmanlarını izleyebileceğiniz Türkiye'nin en çok ziyaret edilen fragman sitesinde tüm fragmanlar anında sizlerin seyrine sunulmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder