24 Ocak 2016 Pazar

O Hayat Benim 79. Bölüm Fragmanı 31 Ocak Fox Tv

o hayat benim 79.bölüm fragmanı FOX TV ekranlarında pazar günleri yayınlanan o hayat benim konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle Bir çocuğun, bir evladın hayatından daha önemli ne olabilir? Ateş, Doruk’u ilelebet kaybettiği korkusuyla darmadağındır artık. İsmail onu acı gerçekle yüzleştirmek zorunda kalır. Doruk’un başına gelenlerin arkasında muhakkak ki karanlık birileri vardır... Mehmet Emir iyileşme sürecindeyken Kenan bir kez daha karşısına çıkar. Atahan Ailesi için geçmişin günahlarıyla yüzleşme vaktidir. Mehmet Emir, Kenan’ın seneler sonra hayatlarına yeniden girmesine karşı çok tepkilidir. Çünkü onun yapabileceği kötülüklerin farkındadır. Ama Hülya’nın bunu görmesini sağlamak kolay olmayacaktır. Efsun’la Arda’nın bir an önce boşanmasını isteyen Hülya, Kenan’dan medet ummaya devam etmektedir... Doruk’un akıbetini öğrenmeye adım adım yaklaşılırken; Ateş, Bahar ve Arzu nasıl bir ıstırabın üstüne doğru ilerlediklerinin farkında değillerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder